Deel 2: 4 beginnertips Clash of Clans

In het vorige deel van beginnertips Clash of Clans hebben we al besproken dat je stadhuis heel belangrijk is. Ook edelstenen en arbeidershutten zijn van belang. Hieronder nog een aantal tips om het spel goed te kunnen spelen!

5. Wanneer je gebouwen dicht om elkaar heen bouwt dan kan je deze veel gemakkelijker beschermen dan wanneer ze ver uit elkaar staan. Met wapens die je koopt kan je een compacter dorp beter beschermen dan een heel ruim dorp. Zet de wapens tactisch neer zodat de vijand er lang over doet om bij jouw dorp te kunnen komen.

6. Verdediging is alles bij Clash of Clans, misschien nog wel belangrijker dan aanvallen. Verdedigen is ook oorlog voeren en daarmee verdien je dus ook trofee├źn. Bedenk dus een tactische opzet van je verdediging en dorp.

7. De eerste 3 dagen krijg je in het spel een speciaal schild waardoor je niet aangevallen kan worden. Gebruik dit schild goed door bijvoorbeeld flink te gaan bouwen zodat je na de 3 dagen meteen goud en elixir kunt gaan stelen bij de vijand. Zorg er wel voor dat je verdediging helemaal goed is anders ben jij de verliezer in Clash of Clans.

8. Een verdediging opzet is belangrijk dus plaats kanonnen en torens niet op de voorste rij anders worden ze snel kapot gemaakt. Zet ze achter de muur zodat ze de vijand kunnen blijven aanvallen totdat de muren afgebroken zijn.

clash of clans tips muren

Laat een reactie achter

  • (will not be published)